niedziela, 24 czerwca 2012

Racuchy z jablkami

Robimy ciasto jak na nalesniki ale gesciejsze.

Maka okolo szklanki, jajko, mleko sol, cynamon, cukier waniliowy, proszek do pieczenia lub ja dodaje pol lyzeczki sody.
Wszystko wymieszac mikserem. Gestosc musi byc taka zeby sie lalo jak bardzo gessta smietana.

Kroimy jablka w kawalki, mozna zetrzeb na duzych oczkach jesli ktos woli.
Ja kroje w kawalki bo wtedy czuc lepiej ze jest jablko w srodku.

Smazymy z 2ch stron na oleju. Ja miedzy 3 - 4 czyli na srednim.
Jesli bedzie za goraca plyta to sie nie upiecze jablko i moze byc tez surowe ciasto.
Chodzi o to zeby upiec srodek i zrobic ladna rumiana skorke.

Na koniec posypujemy cukrem pudrem
Ja czesto zamiast bawic sie w sitko zanurzam je w misce z cukrem pudrem. Ale wiadomo ladniej wygladaja opruszone. Niestety czasem w mojej kuchni cos zrobic to wyzwanie...Zero miejsca..






Brak komentarzy: